fbpx
KPN stopt met ISDN

Kunnen uw klanten u nog bereiken na 1 september 2019?

1 september 2019… Dé dag dat KPN stopt met ISDN (zie persbericht) en daarmee stopt ook het bellen, faxen en vaak ook internet.  Na een succes verhaal van bijna 30 jaar is deze infrastructuur niet meer opgewassen tegen de wensen en eisen van onze maatschappij, het steeds meer eisende internet en haar gebruikers.

Heeft U ISDN en heeft u nog geen migratie op de planning staan voor 1 september 2019?  Dat is nog geen reden tot paniek, maar het overstappen heeft wel wat voorbereiding nodig.   Omdat de KPN stopt met ISDN is het verstandig na te denken hoe dan verder.  Denk aan de telefooncentrale, kan deze wel het alternatief aan?  En wat zijn de alternatieven?  kosten zijn natuurlijk niet onbelangrijk maar goede en ononderbroken bereikbaarheid is nog belangrijker.

Veel van onze klanten maken van de gelegenheid gebruik om over te stappen op VoIP.  Dit is een telefooncentrale in de Cloud waarbij de mogelijkheden ver uitgroeien boven de telefooncentrales in de kantoren.  Mogelijkheden die de communicatie naar klanten en toeleveranciers aanzienlijk verbeteren en vergemakkelijken.  Functionaliteit die niet in niet gewend bent in uw ouder centrale, zijn met een vinkje aan te zetten.  In combinatie met uw smartphone zijn de manieren waarop u en uw medewerkers bereikbaar zijn zo flexibel dat uw onderneming nooit een telefoontje meer zal missen.  En dat zal dan net een nieuwe klant zijn!

Ons team kan u er alles over vertellen en een goed advies geven helemaal toegespitst op uw situatie.  Wilt U daar over geïnformeerd worden? Nee dan contact op met AutomateX voor een gedegen ondersteuning.

Deel deze blog post!